اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گران‌فروشی قابل تحمل نیست

فرماندار بروجن با هشدار به اینکه اقدامات لازم برای تنطیم بازار باید صورت بگیرد و خروجی کار توسط مردم دیده شود، گفت: گرانی وجود دارد اما گران فروشی قابل تحمل نیست.

گران‌فروشی قابل تحمل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن بعدازظهر امروز اولین جلسه‌ی شورای اداری بروجن در سال ۹۸ به ریاست فرماندار برگزار و موضوعاتی همچون نسخه‌نویسی الکترونیک، تنظیم بازار، کمک‌های مردم شهرستان بروجن به سیل زدگان و ... مطرح و بررسی شد.

مسعود ملکی در این جلسه با اشاره به اینکه  سیل اخیر ویرانی‌های زیادی در کشور داشت، بیان کرد: روحیه‌ی همبستگی ملی در سطح کشور در این حوادث، تلخی مسائل را به شیرینی تبدیل کرده و تمام معادلات دشمن بهم خورده است.

گرانی وجود دارد، گرانفروشی قابل تحمل نیست!

ملکی با هشدار به اینکه باید اقدامات لازم برای تنطیم بازار صورت بگیرد و خروجی کار  توسط مردم دیده شود، گفت: گرانی وجود دارد اما گران فروشی قابل تحمل نیست.

وی در پایان با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان بروجن به ۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال رسیده، گفت: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در شهرستان بروجن ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال و کمک‌های غیرنقدی ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بوده است که به شهرستان شوشتر در استان خوزستان ارسال می‌شود و این کمک‌ها ادامه دارد.

در ادامه جلسه صفر فرامرزی گفت: از جمعیت ۹۴۵ هزار نفری استان چهارمحال‌وبختیاری حدود ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه‌ی سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اظهار به اینکه رضایتمندی بیماران در حوزه‌ی سلامت بیش از ۹۷ درصد بوده است، گفت: در هفته‌های آتی در شهرستان بروجن نسخه‌نویسی الکترونیک آغاز خواهد شد که در کنار آن دیگر پروژه‌ها هم به انجام می‌رسند.

وی در پایان گفت: از مزایای این طرح می‌توان به کاهش هزینه‌ها، خوانش بهتر نسخه‌ها، حذف دفترچه‌های کاغذی و ... را نام برد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول